ЗАДАЧІ :

1. Продовжити впровадження вчителями інноваційних технологій з метою підвищення творчої активності та рівня навчальних досягнень учнів з усіх предметів базового компоненту.

2. Активізувати роботу педколективу зі здібними та обдарованими дітьми, ретельніше готувати учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня, науково – дослідницькій роботі МАН, зовнішньому незалежному оцінюванні, створити умови для розвитку науково-дослідницьких якостей учнів через їх участь в роботі міського НТУ.

3. Забезпечити підвищення професійного рівня вчителів в умовах компетентнісного навчання шляхом удосконалення системи атестації та самоосвітньої діяльності кожного педагога.

4. Удосконалювати систему оцінювання й контролю за рівнем навчальних досягнень учнів

5. Продовжувати вивчення реальних можливостей і потреб учнів, їх психологічних особливостей для врахування результатів у корекції навчально-виховного процесу та його профілізації.

6. Забезпечити умови для національно - громадянського виховання учнів, формування соціальної свідомості, громадянських і конституційних обов’язків, здорового способу життя, поваги до державних символів України.

7. Створення системи роботи опорної школи в освітньому окрузі.

Робота педагогічного колективу спрямована на розв’язання науково-методичної проблеми: “Підвищення якості освіти на підставі використання інтерактивних технологій з метою творчого розвитку учнів та підвищення професійної майстерності вчителів в умовах реалізації компетентнісного навчання ” та виконання таких завдань:

- забезпечення впровадження вчителями інноваційних технологій;

- активізація роботи зі здібними та обдарованими дітьми;

- стимуляція підвищення професійного рівня вчителів;

- вивчення можливостей і потреб учнів з метою профілізації;

- удосконалення системи оцінювання й контролю за рівнем навчальних досягнень;

- формування соціальної свідомості учнівської молоді.

Методична робота спрямована на створення умов для підвищення професійного рівня вчителів, систематизацію й узагальнення передового педагогічного досвіду, розвиток творчої ініціативи педагогів у пошуках нових форм і методів педагогічної діяльності, контрольно – аналітичну діяльність, науково – методичний супровід атестації, психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей та залучення педагогічних працівників до науково-дослідної діяльності

Кiлькiсть переглядiв: 155

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.